baraminaord

Alla inlägg under mars 2012

Av baraminaord - 29 mars 2012 21:15

Var som sagt på vårdcentralen idag och fick en p-stav i armen. Jag var sjuuuukt närvös när jag var där och skulle lägga mig på sjuksängen där. Mn eftersom de bedövade min arm till 110% så var det ingen fara. Nu är de klart och jag är extremt blå och har ett hål i armen, de ser rätt läskigt ut faktiskt :o Så ni får en kass bild och så, så får vi se hur detta går :)


 

Av baraminaord - 27 mars 2012 18:53

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2790727/baraminaord?claim=5e3488b3yft">Följ min blogg med Bloglovin</a>


 

Av baraminaord - 27 mars 2012 16:00

Här har man stressat till vårdcentralen för och kommer dit, då har man glömt att åkta till apoteket först och hämtat ut p-staven. Sen när man väl kommit 10min sent och ska gå till barnmorskan, då är hon inte där?! Då blev både jag och mamma grymt irriterade. Då hade hon skrivit en lapp om att hon var på utbildning. Så vi skulle ringa på ett nr och få en ny tid, igen... Så ah, bara att ringa och se när nästa tid blir, hoppas de blir under veckan, så skiten blir av snart  


   

Av baraminaord - 27 mars 2012 12:05

Just gjort klart bonuskorten till Sadelmakeriet i Grums och jag är sååååhär nöjd verkligen! Så jag hoppas att de blir detsamma. Vad tycker ni? De är första gången jag gjort sånna hära, så jag är super nöjd. Så sen ska vi leverara dem till dom och hoppas på mycket beröm!   


      

Av baraminaord - 27 mars 2012 10:16

Nu har jag funderat lite och kanske ska flytta bloggen till myshowroom men jag vet inte än... Har itne bestämt mig med tante på att jag inte vet något om den bloggsidan, har aldrig haft den. Så ah, jag återkommer om det. Men jag har hållt på att flyttat bloggar  hit och dit, byt ditt och datt... Så blir nog rätt rörigt om jag byter igen. Men jag får kolla närmare på det så återkommer jag som sagt..


Sitter nu i mitt rum och käkar en sallad: Åkte med mamma hem pga att jag hostar slem och ont i halsen, vet inte vad jag ska göra. Snyter mig var 5min och har ingen ork i kroppen. Så ah, vet inte som sagt vad som är på gång. Men jag hoppas i alla fall att ni har det super bra där ni är och har kul och lever livet! Tänkte bjuda på två fina bilder, de är på tavlor jag fotade förut, de va verkligen superfina. Kanske att en sådan hänger på min vägg snart?  


     

Av baraminaord - 26 mars 2012 22:06

Nu ska jag nanna kudden och smsa med min fantastiska pojke som kom och hälsade på förut. Hans bror behövde hjälp av min pappa. Så Jerry följde med så jag fick pussas lite, min goding det! Skulle itne lämna honom för allt i världen. Min äklskling♥


 

Presentation


Jag är en tjej på 15 vårar alltså snart 16 år. Jag lever mitt liv efter mina egna regler och har mina egna val och ideer. Jag bloggar om min vardag, lite klädes tips och även fina texter och bjuder på fina bilder. Jag älskar att fota så milder kommer ni a

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Blogkeen

baraminaord

Ovido - Quiz & Flashcards