baraminaord

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

♥ Kommer aldrig glömma dig ♥

Av baraminaord - 22 april 2012 18:47

Natali Ojala, en stark kvinna i sig själv. Det var det jag trodde om dig. Med tanke på din omtänksamma släkt, familj, syskon och säker kompisar. Men du spelade svår, mådde inte bra men det va inte den sidan du visade. Folk förstod att något var fel, men blev blinda.


Jag trodde inte det var sant när mamma ringde mig i morse, sa att jag var tvungen att komma upp. Jag förstod direkt att något hänt, men inte detta... Det hon sa direkt var "Natali har tagid sitt liv" ...  Jag skrek "NEJ!!!" sprang till köket, skakade, och trodde inte på de orden. Ville inte tro på dem heller för den delen. Men tyvärr var de så. Varför Natali, varför!!


Vid 13:40 var vi hemma hos Helena och Tomas. Vi möts av Tomas som gråter så fort han kramat om mig. Sen in, krama om din kära mamma. Men så tung känsla de var i ert hus, har de aldrig varit förut. De är alltid på topp, på hög nivå med glädje, alltid! Men nu va de tungt, alla trampade på glädjen, för den låg lågt. När jag hörde om hur du mått, hur himla dåligt du måste ha mått för att beslutat direkt, att ta ditt liv. Att först försöka ta ditt liv i trafiken. Sen överlever du det. Men sen, tanken att sparka undan stolen och sen hänga där. Hur tänkte du?! Att se alla bilder på dig i huset och alla tänka ljus, de fick tårarna att tränga fram igen..


Natali, finns inga ord för hur mycket jag saknar dig. Du var som en kompis för mig, men som en dotter för mamma. Kommer inte kunna förstå det här på länge. Ditt vackra sätt, ditt vackra utseende och allt! Du reste med din pappa och syster. Ni hittade på saker hela tiden. Men jag hoppas nu, att du är nöjd över vad du gjorde och inte ångrar dig... Kommer alltid sakna och älska dig  ♥




 

För er som inte vet, var detta min mammas guddotters storasyster på 20 år.

 
 
Jaana

Jaana

23 april 2012 12:56

Älskade Natali, hon va guddotter till min mamma och hennes mamma är gudmor till mig. Fan va hon är saknad, älskade lilla syster som hon alltid har varit för mig!
R.I.P <3

http://jaanah.vimedbarn.se

baraminaord

24 april 2012 10:10

Fyfasen.. Hemskare tanke finns inte än när detta händer. Trodde inte det var sant när sanningen kom fram och ah... Då högg de i hjärtat.
Kul att du hittade min blogg.. Kram

 
Jaana

Jaana

25 april 2012 12:19

Ska till familjen idag, kommer kännas tomt när man inte kan krama om henne varje gång man har varit och häls på. Men life goes on, vi kommer att sakna henne rejält

http://jaanah.vimedbarn.se

baraminaord

25 april 2012 20:45

Jotack. Varje sekund vi satt där så väntade man bara på att hon skulle kliva in genom dörren och säga "varför gråter ni för" .... Så de är tungt..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraminaord - 14 maj 2012 22:30


NY BLOGG: http://www.nattstad.se/rebeckakarlsson      

Av baraminaord - 4 maj 2012 15:18


Idag blev de en underbar solning på Yellow med bästa Hannah. 20 minuter och min "sol bränna" börjar synas, hihihi, underbart!         ...

Av baraminaord - 30 april 2012 21:13


 www.madlady.se/usa-bikini Var med och tävla du också!       ...

Av baraminaord - 30 april 2012 20:39


Idag är de 30 April. Den 30 Maj fyller jag 16! Känns galet faktiskt. Önskar mig pengar så jag kan köpa ett objektiv till kameran ja troligen får av mamma och pappa. Så ah, money money är vad jag vill ha!   Hoppas ni har haft en bra helg nu allihopa! ...

Presentation


Jag är en tjej på 15 vårar alltså snart 16 år. Jag lever mitt liv efter mina egna regler och har mina egna val och ideer. Jag bloggar om min vardag, lite klädes tips och även fina texter och bjuder på fina bilder. Jag älskar att fota så milder kommer ni a

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Blogkeen

baraminaord

Ovido - Quiz & Flashcards