baraminaord

Alla inlägg den 10 april 2012

Av baraminaord - 10 april 2012 21:30

En vacker dag när pengar ramlar in på kortet ska jag skämma bort min telefon med allt detta !


     

Av baraminaord - 10 april 2012 09:40

Ibland vill jag bara vara någon annan. Någon somhar de bra. Men sen är de ju så att livet är inte rättvist alla ggr.... Men just nu lever jag i en tung värld med fundersamheter, gräl, tjafs, glädje och sorg. Jag vill oftast inte kliva upp på morgonen längre. I alla fall inte nu, idag eller kommer nog inte vilja de dagar nu framöver. Livet känns pest och pina. Den som stöttar mig mest är min mamma, min fantastiska mamma. Hon säger varje gångm, att hon vet att vad jag än väljer. Så är de valet de bästa för mig.


Vill tillbaka, men ändå inte. Vill stanna kvar, men ändå inte. Hjälp mig, jag vet inte vad jag ska göra, vad jag vill, vart jag ska...

Citat om livet

  • Mycket få människor lever i dag - de flestagör förberedelser för att leva i morgon.
  • Se på livet genom framrutan, inte genom backspegeln.
  • Det finns i oss alla ett hinder för fullkomlig lycka; det är leda vid det vi redan äger och längtan efter det vi inte har.







Presentation


Jag är en tjej på 15 vårar alltså snart 16 år. Jag lever mitt liv efter mina egna regler och har mina egna val och ideer. Jag bloggar om min vardag, lite klädes tips och även fina texter och bjuder på fina bilder. Jag älskar att fota så milder kommer ni a

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Blogkeen

baraminaord

Ovido - Quiz & Flashcards