baraminaord

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

♥ Min helg ♥

Av baraminaord - 18 mars 2012 20:37

Hej mina älskade vänner! Hoppas ni har haft en super helg som jag har hihihi! Det började med en underbar fredag hos älsklingen... Vi satt hemma en lång stund innan vi drog till en tjejkompis och hälsade på. Sen kl 19:00 åkte vi med moppen till Grums och hängde på Går'n till kanske 23:00 eller något tror jag. Skit kul var det, mycket folk och n'rhet. Goa blickar som kollade på mig och min gosiga pojk, ^^


Lördagen, då tog han moppen hem till mig. Jag åkte med mamma hem. För vi skulle ha med Julia också. Sen hade hans moppe stannat efter vägen, så vi fick hämta kärra och köra hem den på de viset. Sen när vi var i stallet så kom Jenny och Tobias dit. De stannade till kvällen. Mysigt var det, även om de va fruktansvärt tråkigt men ajah... Första gången vi fyra hänger tillsammans, får bli mysiga sommarkvällar istället senare. 


Söndagen var det träningstävling med ponnyn min... För er som är nyfikna på den delen, så läs på hästbloggen ( http://onlyjumpingriders.blogg.se/ ) När vi kom hem var de mer stall.. Så ni får inte så mycket info om idag hihi... Mer än att den sista timmen innan älsklingen min drog hem satt vi med massa folk på altanen och drack dricka och käkade chips, myyyysigt! Sen busade jag med honom lite också, rätt kul faktiskt. Vi ska försöka spela in en video till helgen, just för att vi gör roliga ljud när vi pussas. Men sen är de rätt kul när vi blåser upp varandra också. Åååååh, saknar honom redan...♥



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraminaord - 14 maj 2012 22:30


NY BLOGG: http://www.nattstad.se/rebeckakarlsson      

Av baraminaord - 4 maj 2012 15:18


Idag blev de en underbar solning på Yellow med bästa Hannah. 20 minuter och min "sol bränna" börjar synas, hihihi, underbart!         ...

Av baraminaord - 30 april 2012 21:13


 www.madlady.se/usa-bikini Var med och tävla du också!       ...

Av baraminaord - 30 april 2012 20:39


Idag är de 30 April. Den 30 Maj fyller jag 16! Känns galet faktiskt. Önskar mig pengar så jag kan köpa ett objektiv till kameran ja troligen får av mamma och pappa. Så ah, money money är vad jag vill ha!   Hoppas ni har haft en bra helg nu allihopa! ...

Presentation


Jag är en tjej på 15 vårar alltså snart 16 år. Jag lever mitt liv efter mina egna regler och har mina egna val och ideer. Jag bloggar om min vardag, lite klädes tips och även fina texter och bjuder på fina bilder. Jag älskar att fota så milder kommer ni a

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Blogkeen

baraminaord

Ovido - Quiz & Flashcards